مانیمانی، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

من و مامانی و بابایی

تولد بابا حامد

1392/11/24 0:11
نویسنده : مامان مریم
1,221 بازدید
اشتراک گذاری

وای که این چند روز چه خبراس.22بهمن(روز شکست دشمننیشخند)روز تولد بابا حامد مهربونه‚25بهمن ولنتاینه و 27بهمن هم که تولد مانی نخودچیه.حالا خودت حساب کن که من چقدر کار دارم.امسال بابایی تولدش دو تیکه بود.بعد از ظهر با دوستاش تولد مجردی برپا کرد و شب هم یه تولد متاهلی با حضور دوستامون داشتیم.که البته هر چی خبر بود تو قسمت مجردیش بود و خلاصه منم بابایی رو تهدیدش کردم که زنگ میزنم پلیس امنیت اخلاقی تا بیاد کاسه کوزتونو جمع کنهقهقهه.شب هم که شما بر خلاف شبای دیگه که زود میخوابیدی به خاطر بابایی بیدار موندی و حتی بعد از رفتن مهمونا هم حاضر نمیشدی که بخوابی.تولد تولد تولدت مبارک حامد جونمحامد1حامد2حامد3حامد4حامد5              اینم کادوی من به بابا حامد‚ خداییش مغزم هنگ کرد از بس فکر کردم که چی بخرم‚دستم درد نکنه عجب چیزی براش خریدمحامد6

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نازی
24 بهمن 92 8:28
مریم جون تبریک میگم ان شاءالله صد سال در کنار هم به خوشی و خرمی زندگی کنید
مامان مریم
پاسخ
مرسی نازی جون
بابا حامد
29 بهمن 92 0:19
همسر عزیزم خسته نباشی عشقم بابت همه زحماتت ممنونیم
مامان مریم
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم.ایشالا همیشه صحیح و سالم کنار من ومانی باشی حامد جونم
ندا
4 اسفند 92 16:31
تبریک{اون خانم که شلوار سفید پوشیده خیلی با حاله بیشتر ازش عکس بزارید} اعتماد بنفس چسبیده به سقف
مامان مریم
پاسخ
مرسی.ای بابا اصلا اگه اون خانم شلوار سفید نبود که ما عکسی نمی گرفتیم