مانیمانی، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

من و مامانی و بابایی

هشتمین سالگرد ازدواج

1393/8/26 14:00
نویسنده : مامان مریم
270 بازدید
اشتراک گذاری

شمع هشتمین سالگرد ازدواجمون توسط مانی نخودچیه مهربون فوت شدتولد وقتی رفتم کیک بخرم گفتم بزار یه کیکی بخرم که مانی هم خوشحال بشه و تو هم تا کیک رو دیدی میخواستی ماشینای روشو برداری که بهت گفتم صبر کن چند تا عکس بگیریم بعدش بهت میدم و تو هم مثل یه بچه خوب به حرف مامان گوش دادی هرچند همه هوش و حواست به ماشینا بود.برای عکس انداختن هم که خیلی خوب بامون همکاری کردی و حتی وقتی میخواستیم با بابایی عکس دوتایی بگیریم تو هم سریع خودتو میرسوندی تا جا نمونیچشمک.امیدوارم همیشه سالم و خوشحال کنار هم بمونیم. سالگرد1سالگرد2سالگرد3سالگرد4سالگرد5سالگرد6سالگرد7سالگرد8سالگرد9سالگرد10                                                              اینجا هم دارم بهت میگم مانی نگاه کن میخوام ازت عکس بگیرم خندونک                                سالگرد11

پسندها (1)

نظرات (1)

شیما مامان شاهین کوچولو
28 آبان 93 2:10
اخییییییی. نااااازیییییی سالگرد ازدواجتون مبارک باشه مریم گلی ایشاله سالهای اینده در کنار فینگیلی هاتون جشن بگیرین قربون مانی جون بشم که اینقدر حرف گوش کنه مانی هم مثل شاهین عشق دوربینه که دختر اینا بزرگ شن قراره چی بشن
مامان مریم
پاسخ
مرسی شیما جونوااااااااای نه همین یه فینگیلی بسهآره دیگه بزرگ که شدن آتلیه مادر و پسری میزنیم