مانیمانی، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

من و مامانی و بابایی

نظرات (3)

sara
15 اسفند 93 9:01
سلام گلم تازه با وبتون آشنا شدم و همه پستاروهم خوندم وبتون عالیهههههههههخیای خوشحالم که با وبتون آشنا شدم دنیا رو شاد شاد و شادی رو دنیا دنیا براتون آرزو دارم من اصن صبر ندارم پس لطفا زود زود عکسای مانی جونو بذاریددر نهایتبرای مانی جونم
مامان مریم
پاسخ
سلام سارا جون ممنونم عزیزم شما لطف داری
مامان علی کوچولو
23 فروردین 94 14:59
خدایی هر دفعه میام توی وبلاگتون لذت میبرم .بسکه ادم خلاقی هستین .من عاشق تولدای مانی جونم .ساده و خیلی با مزه .راستشو بخواین دلم میخواد خیلی از کارایی و که شما برای مانی جون انجام میدید و منم برای پسرم انجام بدم ولی میترسم تاراحت بشید . امیدوارم که همیشه در کتار هم خوش باشید راستی اگه اشکالی نداره میخوام بپرسم .اسم دوربینتون چیه .؟ آخه این پسر ما خیلی شیطون شده و زیاد تکون میخوره برای همین بیشتر عکساش تار میافته .اما شما با اینکه مانی جونم تکون میخوره عکسای خوبی ازش میندازین البته در مهارت شما در عکاسی شکی نیس .ممنون میشم جوابمو بدید .البته اگه دوست داشتید .
مامان مریم
پاسخ
مرسی مامان علی کوچولو نه عزیزم اصلا ناراحت نمیشم دوربینم canon 7d
مامان زهرا
19 خرداد 94 17:19
خیلی بامزه بود عاااالی