مانیمانی، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

من و مامانی و بابایی

اخبار26ماهگی

1394/2/2 23:33
نویسنده : مامان مریم
223 بازدید
اشتراک گذاری

یه مدتیه به خاطر شکستن پای مادرجون(مامانِ مامان جون حوری) و 2 بار عملی که داشت دیگه مامان جون حوری اکثر روزا خونه مادرجونه و مهدکودک تعطیله در نتیجه حتی پرسه زدن اطراف کامپیوتر برای من ممنوع شده.ما هم این چند وقت برای اینکه حوصلمون توی طول روز سر نره زیاد میرفتیم خونه مادر جون و تو هم نهایت استفاده رو از حیاطشون میکردی(انشاا...مادر جون مهربونمون هر چی زودتر حالش خوب خوب بشه).

خ26م1خ26م2خ26م3خ26م4

این تعطیلات نوروز هم که کلا سیستم خواب مانی کوچیکو به هم زد وشبا ساعت 1 هم نمیخواست بخوابه و هی میگفت نخوابیم نخوابیم و بابا یه شب یه پتو جلوی پنجره اتاق زد تا صبح نور نیاد تا شاید بیشتر بخوابی و در کمال تعجب اون چند روزی که اتاق تاریک بود صبحا تا 10 و11 میخوابیدی ولی همون بهتر که شبا زود بخوابی و صبحا هم زود بیدار بشی حداقل شب که میخوابی من یه کم به کارای خودم میرسم(البته دوباره دارم برنامه خوابتو درست میکنم),تقریبا یک ماهی میشه که دیگه شبا با دور زدن تو ماشین نمیخوابی از بس بلبل زبون شدی و یه ریز تو ماشین حرف میزنی منم زودی میام خونه و میریم رو تختمون بعد از کلی شعر خوندن و بازی کردن خودمو میزنم به خواب و تو هم یه کم با دست و پا و دل من بازی میکنی و حرف میزنی تا خوابت ببره.

خ26م5

مانی و سرگرمیاش

خ26م6خ26م7خ26م14خ26م8خ26م9خ26م10خ26م11خ26م12خ26م13 

پسندها (4)

نظرات (2)

♥مامان مهدیس♥
3 اردیبهشت 94 0:33
قربونت برم مانی خوشگله
مامان مریم
پاسخ
خدا نکنه خاله جون
ĸoѕαr
3 اردیبهشت 94 15:01
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
مامان مریم
پاسخ
سلام کوثر جان شیطونی مرسی عزیزم چشم