مانیمانی، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

من و مامانی و بابایی

سیسمونی

1392/4/17 14:10
نویسنده : مامان مریم
987 بازدید
اشتراک گذاری

اتاق و وسایل های مانی کوچولوی مامان.دوستشون داری؟(من و بابایی تصمیم گرفتیم چیزای اضافی و وسایلی که الان به دردت نمی خوره رو نخریم تا وقتی خودت بزرگتر شدی هر چی که خواستی رو به انتخاب خودت برات بخریم عزیزکم).                                                                                         تخت کنار مادری که هم گهواره میشه‚هم صندلی میشه و مهمتر از همه به تخت خودمون وصل میشه.گهواره                                                          ساک وسایل نی نی که تبدیل به صندلی هم میشه.ساک              کریر و کالسکهکریرکریر1کالسکه              اتاق مانی جونم   اتاق1 اتاق2 اتاق3 تخت کشو تخت صندلی میز صندوقچه گهواره ویبره کشو1 کشو2 کشو3 کمد1 کمد2 کمد3شبخواب                 شبخواب              این نقاشی رو هم خودم برات کشیدم  نقاشی              این کلاه هارو هم مامان جون حورا برات بافتهکلاه              اینم از عروسکات که بعضی هاشو من برای بابایی خریدم‚بعضی هاشو بابایی برای من خریده و بقیه شون هم هر جا که مسافرت رفتیم از اونجا خریدیم ولی حالا همشون برای خود خودتن.  عروسک فرش لباسکالسکه چوبی      

پسندها (1)

نظرات (1)

azin
20 مهر 92 17:07
سلام عزیزم،ماشالا به این نینی نازو جیگر ...

خدا واستون حفظش کنه من هنوز نینیم نیومده و تو دلمه دعا کنید نینی منم سالم بیاد بغلم!
انقدر که این پسر شما ماشالا نمکیه دلم ضعف رفت!
با اجازتون لینکتون کردم!


سلام آذین جان.مرسی.ایشالا نی نی کوچولوت صحیح و سالم بیاد تو آغوشت.خوشحال شدم.