مانیمانی، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

من و مامانی و بابایی

این روزای مانی

1392/6/28 23:07
نویسنده : مامان مریم
215 بازدید
اشتراک گذاری

وای که چقدر وروجک شدی.دیگه توی بیداری شیر نمیخوری‚به جز فرنی حریره بادوم و سوپ و تخم مرغ هم می خوری‚ یه مدته که شبا یه بار بیدار میشی و گریه می کنی و تا صبح مدام تکون می خوری و زود زود پا میشی شیر میخوری که دکترت احتمال داد که ریفلاکس داری و فعلا باید امپرازول بخوری و خدارو شکر چند شبه دیگه گریه نمی کنی ولی هنوز تو خواب زیاد تکون می خوری.از خوابیدنت بگم که چه کردی این چند وقته هی واااااااااااااااااای منhttp://mahsae-ali.blogfa.com‚ باید با ماشینCar 5 ببرمت تو خیابونا انقدر بچرخیم و بچرخیم تا یه کمی بخوابیSleepy Smileys ‚خوابت که سنگین شد یه جا پارک میکنم تا توی خواب بهت شیر بدم که یه وقتایی تا بلندت می کنم دوباره بیدار میشی و روز از نو روزی از نو.(البته تصمیم دارم ترکت بدم )                                                                               ماشین1ماشین2ماشین3ماشین4ماشین5ماشین6ماشین7ماشین8ماشین9                راستی برات تاب شرتی خریدم‚ وقتی توش نشستی دقیقا همون لبخندی رو زدی که وقتی توی ننو می رفتی (فکر کردی نفهمیدم شیطونک)‚خلاصه که خیلی ازش خوشت اومد برای همین رفتم یکی دیگه هم برات خریدم که خونه مامان جون هم تاب بازی Swinging 2کنی.تاب1تاب2تاب3تاب4تاب5تاب6                                         اولین کلمه ای که گفتی” ماما “بود در 6 ماه و 24 روزگیت.مامان قربونت برهماچ شیرین زبونم.وقتی میخوای مامان بگی لب پایینتو میکنی تو و پشت سر هم میگی ماما ماما ماما.ماما1ماما2ماما4   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

وب کودک خلاق فردا
4 دی 92 8:41
وای ماشالله نمکیه برای خودش
مامان مریم
پاسخ
مرسی