مانیمانی، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

من و مامانی و بابایی

نظرات (13)

mamanenini
4 اسفند 92 12:25
سلام ماشا... به این همه سلیقه و این همه احساسات خوب مادرانه.وبلاگ فوق العاده ای دارید.اگر مایل باشید تبادل لینک کنیم؟تشکر
مامان مریم
پاسخ
سلام مامان نی نی جون.مرسی عزیزمحتما
مامان نی نی
4 اسفند 92 14:16
ای جونم چه با مزه چه مامان هنرمندی داره مانی جون تولدت مبارک خاله جون انشاالله همیشه زنده باشی زیر سایه مامان و بابا لباستم خیلی ناز بود مبارکت باشه
مامان مریم
پاسخ
مرسی عزیزم نظر لطفته
نازی
4 اسفند 92 16:00
سلام مریم جون عکسات عالی بودن .اگر دوست داشتی رمزدار کن و عکسای خودتو هم بگذار تا ببینمت
مامان مریم
پاسخ
مرسی نازی جون.من خودم انقدر درگیر عکاسی بودم که زیاد عکسی ازم به یادگار نموند
ندا
4 اسفند 92 16:16
خیلی قشنگ مریم جون خوش به حال مانی جون که مامان با سلیقه داره
مامان مریم
پاسخ
مرسی ندا جون.تازه خوش به حاله نی نی تو که قراره همچین خاله ای داشته باشه
مينا مامان اميرعلي
6 اسفند 92 17:56
سلام مامان ماني...چقدر باسليقه و هنرمند... پسر خيلي خوشگلي داري.خدا واست نگهش داره .اگه خواستي پسرت به ليست دوستان پسرم اميرعلي اضافه بشه خبرم كن.
مامان مریم
پاسخ
سلام مامان امیر علی جون.مرسی عزیزمخوشحال میشم مینا جون
ღ¸.• یه مامان ِ شیطون •.¸ღ
11 اسفند 92 1:31
واای چه بامزه کلی خندیدم چقدر نااز و دوست داشتنیه این گل پسری و تبریک میگم به شما که انقد مامانی خوش ذوقی هستین
مامان مریم
پاسخ
خوشحالم که باعث شدم خنده بیاد رو لبتونمرسی عزیزم
مامان نازنین
12 اسفند 92 0:06
واااااااااااااااااااااای چه خوشجل بی معرفت یه وقت سر نزنی به ما چرا عکساتو اینطور کردی اخه؟ یه پست خصوصی رمز دار درست کن بذار تو اون
مامان مریم
پاسخ
مرسی مامان نازنین.اتفاقا وبلاگ آروشا جونو دیده بودمماشالا چقدر نازه
ابجي سجا
12 اسفند 92 15:38
بی چشم میشه زندگی کرد،بی نفس هرگز،همه عالم چشم من ولی تو نفس من.
onlLjdDMNt8l4bckmKfus-Np8DNiSbC0A2mz_9eJiq1Tyc17piicpdmaqHO2JGnW
13 اسفند 92 0:14
از اینکه با این همه کار و خستگی این خاطرات قشنگ رو با هنرمندیت برامون ثبت میکنی ازت ممنونم
زهرا
13 اسفند 92 13:57
سلام خانمی من چند وقتیه خواننده خاموش وبلاگتونم واقعا ماشالا هزار ماشالا پسر نازی دارین خدا حفظش کنه انشاالله تولد مانی جونم با تاخیر مبارک بابت داشتن مامان خوش سلیقه و خوشگل به مانی جون هم تبریک میگم وبلاگ من مثه وبلاگ شما شاد و دوست داشتنی نیست ولی اگه دوست داشتین تشریف بیارین خوشحال میشم
مامان مریم
پاسخ
سلام زهرا جون.سلامت باشی.ممنونم عزیزم.وبلاگتو قبلا دیده بودم ایشالا به زودی تو هم مامان میشی و وبلاگت پر از عکسای فرشته کوچولوت میشه
مامان سمیه پارسا
14 اسفند 92 23:52
سلام مهربونم وبلاگ خیلی خوبی دارید نی نی نازی هم ،همسفر زندگیتونه اگر دوست داشتید به وب ما هم سر بزنید با اجازتون من وب شما رو لینک کردم
مامان مریم
پاسخ
سلام سمیه جون.ممنونم عزیزم.حتما بهت سر میزنمخواهش میکنم
مامان سمیه پارسا
14 اسفند 92 23:54
سلام عزیزم با عرض پوزش یه سوال داشتم؟من خیلی وقته دنبال لباس زنبور هستم ،ولی پیدا نمیکنم.اگه ساکن تهران هستید ادرس مغازه ای که این لباس را تهیه کردید را میدید؟ یک دنیا ممنون
مامان مریم
پاسخ
نه سمیه جون من تهران نیستم.
سهیل
19 اسفند 92 12:35
چشام در اومد تا همه عکسا رو دیدم! ماشاااالله به این حوصله و اشتیاق... خدا واستون حفظش کنه... ممنون می شم برنامه ای که باهاشون رو عکسا کار میکنیو معرفی کنی لطفا ایمیل کن چون احتمال سر زدن دوبارم خیلی کمه...
مامان مریم
پاسخ
ممنونم.