مانیمانی، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

من و مامانی و بابایی

اخبار 16ماهگی

1393/3/28 22:01
نویسنده : مامان مریم
204 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی که بابایی از چین اومده همش به دنبالشی و میترسی که دوباره بره و تا از جاش بلند میشه تو هم راه میوفتی دنبالش.وقتی جیش میکنی یا یه وقتایی هم الکی میدویی میری سمت دستشویی و میگی جیش جیش.کلا عاشق رفتن توی دستشویی و حمام هستی.کافیه کسی راجع بهش حرف بزنه مثلا من دارم به حامد میگم فردا مانی رو ببرش حمام که یه دفعه میبینیم مانی کوچیک غیب شدتعجب,نگو رفته پشت در حمام آماده وایساده تا یکی محض رضای خدا ببرتش آب بازیخنده.بهت میگم صدای فیل دربیار و طبق آموزشایی که از خانم زهرا دیدی سریع یه صداهایی شبیه صدای فیلهای جنگل آمازون در میاریخندونک.خیلی مهربونی و بلد شدی بوسمون میکنیبوس.کلمه های جدیدی که بلد شدی:سلام,نی نی,ننو.وقتی دارم پاهاتو ورزش میدم و برات باز و بسته میکنم میشمرم 1.2.3.4 و...و تو هم هی وسط شمارش من میگی 10 و ذوق میکنی و میخندی.                                                                                                                      خ16م1خ16م2خ16م3خ16م4خ16م5       مانی کوچولوی با ایمان و نماز خون                            نماز1نماز2                                                                                                                                                         عاشق فیلت هستی که باباجون خریده و اولاش چون بلد نبودی باهاش راه بری به جای سوار شدن دست میگرفتی و با خودت اینور و اونور میبردی ولی الان دیگه گواهینامه فیل سواریتو گرفتیخندونک                                 فیل1فیل2فیل3

پسندها (2)

نظرات (0)