مانیمانی، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

من و مامانی و بابایی

مهدکودک

1393/4/8 13:10
نویسنده : مامان مریم
155 بازدید
اشتراک گذاری

یه چند وقتیه چون کمر درد من بیشتر شده و تصمیم به آب درمانی گرفتم ني ني شكلك و با توجه به حرف دکتر مانی که گفته باید خیلی منو نبینه تا وابستگیش به شیر کم بشه تا شاید غذا خوردنش بهتر بشه برای همین مانی کوچولو رو توی یه مهدکودک خیلی خوب ثبت نام کردیم اونم مهد کودک مامان جون حوریچشمک.هر روز صبح با سرویس بابا حامد میری اونجا تا عصر که منم بیام و اصلا هم احساس دلتنگی نمیکنی و اونجا کلی بهت خوش میگذره و با مامان جون بازی میکنی و ظهر هم که بابا جون میاد باهاش مشغول هستی و دیگه خوابیدن و استراحت کردنو ازشون گرفتی.خلاصه که مامان جون شده مامانت و منم که شدم دایهخندونک و از شب تا صبح یه ریز بهت شیر میدم.خدا مامان جون و باباجونو برامون حفظ کنهمحبت

پسندها (5)

نظرات (4)

شیما مامان شاهین کوچولو
25 تیر 93 23:13
سلام مریم جون... پسر خیلی نازی دارین خدا حفظش کنه... به طور اتفاقی با وبلاگتون اشنا شدم... خیلی جالب و دیدنیه عکسای گل پسرتون و صد البته ذوق و هنرتون تو عکسا کاملا مشخصه با یه مامان هنرمند رو برو هستیم... تا جایی که تونستم وبلاگتونو خوندم و چیزی که خیلی واسم جذاب بود حالتهای چهره پسری از بدو تولد تا 1 سالگی بود که خیلی قشنگ کنار هم چیده بودین ... ایده خیلی قشنگی بود موفق باشی عزیزم... دوست داشتی به ما هم سر بزن... منم پسرم همسن پسر شماست
مامان مریم
پاسخ
سلام شیما جون.ممنونم عزیزم خیلی لطف داری.من خیلی وقته وبلاگ شاهین کوچولو رو دنبال میکنم.یکی از بچه های مورد علاقه منه
mahasa
29 تیر 93 15:46
پسر نازی دارید به ما هم سر بزن و نظر بده
مامان مریم
پاسخ
مرسی.باشه مهسا جون
mahasa
30 تیر 93 11:47
سلام چه پسر نازی پس کی آپ میشید لطفا توی نی نی گپ درخواستمو قبول کنید
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیزم.من از نی نی گپ استفاده نمیکنم.مانی کوچولو وقتی برام نمیزاره
mahasa
2 مرداد 93 15:07
مانی جون درخواستمو توی نی نی گپ قبول کن